Braun Lichaamsverzorger BG5010 – Zorgeloos trimmen voor je hele lichaam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Lichaamsverzorger BG5010 – Zorgeloos trimmen voor je hele lichaam op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Frederik D 04-02-2018

Topproduct dat ik niet meer zou kunnen missen

Ik heb deze body groomer gratis als test gekregen en ben aangenaam verrast door het gebruiksgemak. Zowel nat als droog te gebruiken, dus onder de douche is geen probleem. Scheert moeiteloos alle oppervlakken en zou dit dus niet meer kunnen missen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Prijs/kwaliteit

BaldewynsPieter 02-01-2018

Goede accu, goede prijs kwaliteit

Ik heb deze groomer gratis mogen ontvangen en testen. Ergonomisch, geruisloos en waterdicht zijn maar enkele van de positieve punten van dit toestel. Een lange batterijduur is ideaal zodat je niet steeds het toestel moet opladen. Het handige opzetstukje voor in de douche is zeer praktisch en de verschillende opzetstukken geven je het gewenste resultaat. Zonder opzetstuk kan u zelfs gerust trimmen zonder schrik te hebben om uzelf te snijden. Ook heb ik nooit irritatie gehad na het gebruik van deze groomer.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Goede accu
  • Zacht geluid

Minpunten

• Geen

gregory24 01-01-2018

braun bg5010

Sinds een tijdje heb ik de Braun BG5010 bodygroomer in gebruik. Ik heb hem gratis ontvangen om hem te testen/gebruiken.
Het apparaat heeft vele accesssoires waardoor je verschillende scheer- en trimfuncties hebt voor alle delen van het lichaam.
Het is wel een groot apparaat.
Voor de intieme plekken zorgvuldig en voorzichtig te scheren is dit apparaat iets te groot.
Maar voor het trimmen van de baard is die perfect.
de batterij is redelijk rap leeg na 1x te gebruiken.
en het opladen duurt een tijdje.
Voor mij zou ik eerder een ander apparaat verkiezen maar prijs kwaliteit is dit een uitstekend apparaat.

Pluspunten

• prijs kwaliteit

Minpunten

• batterij

OlivierT 16-12-2017

Ik heb deze Braun bodygroomer gratis mogen testen. Het is eigenlijk iets te groot om deftig als scheerapparaat te gebruiken. Niet makkelijk te bereiken op intiemere delen. Met de opzetstukjes keuze genoeg voor te trimmen. Onder de douche zou ik deze niet gebruiken omdat ik het niet zo handig vindt zonder spiegel. Batterij werkt ook niet zo lang ze zeggen. Goed voor te trimmen niet om te scheren.